Välkommen till min andliga blogg!
Vet du, din egen högre själ har så himla mycket kunskaper den vill ge dig ...
Och själen viskar ofta små kloka ord i ditt öra, så lyssna inåt och följ din inre kärna av sanning.
Andevärlden vill mer än gärna få prata med oss och ge sin syn på våra problem eller funderingar.
Vågar du läsa om andevärlden? Och parallella världar?
Jag har skrivit två böcker om det okända på andra sidan med budskap från andevärlden:
"Athomia - Att vara på ensam väg" och "Athomia - Kärleken är livet".

28 februari 2022

"Athomia - Kärleken är livet"

NY BOK !!!
"Athomia - Kärleken är livet"
Budskap från andevärlden.
Vi är en skara stjärnfödda själar som sjunkit ner i glömskan här på Moder Jord. Vid vår ankomst till den fysiska världen tappade vi minnet om vårt ursprung. Vi har gått igenom många utvecklingsfaser med skavsår i vår känslokropp, men våra erfarenheter och lärdomar bygger vår själsliga styrka. Vi kommer alla segrande ur detta äventyr, eftersom kärleken genomlyser mörkret till dess vi hittar ljuset i vårt inre.
Mina paranormala upplevelser och min kontakt med andevärlden förändrade för alltid mitt sätt att se på livet. Många livsexistentiella frågor fick svar och andevärldens visdom fick mig att se på livet med nya ögon.
Kärlekens livskraft omfamnade mig till fullo. Bokens innehåll är levande & fylld med stärkande energi som påverkar läsaren positivt.
Du är varmt välkommen att beställa boken till priset av 300 kr inkl moms + porto 62 kr.
Skicka din beställning med namn och adress till min mail.
ewa_saterdahl@hotmail.com
Boken betalas innan leverans via swisch 070 322 45 77.
Märk med ditt namn i din swisch-betalning
Boken skickas till dig så snart betalningen kommit mig till handa.
Bokfakta: Hårdpärm, 370 sidor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar