Välkommen till min andliga blogg!
Vet du, din egen högre själ har så himla mycket kunskaper den vill ge dig ...
Och själen viskar ofta små kloka ord i ditt öra, så lyssna inåt och följ din inre kärna av sanning.
Andevärlden vill mer än gärna få prata med oss och ge sin syn på våra problem eller funderingar.
Vågar du läsa om andevärlden? Och parallella världar?
Jag har skrivit två böcker om det okända på andra sidan med budskap från andevärlden:
"Athomia - Att vara på ensam väg" och "Athomia - Kärleken är livet".

13 februari 2015

Samtal med Natalias

Jag lyssnade med stora öron på orden som Natalias förmedlade till mig. Ja, jag hörde hans röst precis som när jag pratar med någon fysisk person, men inom mitt inre hörande. Orden var på svenska, så jag hade inga problem med att behöva översätta språket, men däremot måste jag försöka översätta denna kunskap till den logiska värld där jag befinner mig. Och det var och är sannerligen inte alltid så enkelt.
"Du är närmare än jag förstår och du berättar svåra saker för mig, men jag är lyhörd och intresserad av det du säger, så hur ska jag komma in i tankesätt som gör det lite enklare att förstå?!" frågade jag.
Natalias fortsätter att berätta för mig och även till dig ...
"En i taget går ni över till högre vibrationstal och varje frekvenstal höjs allteftersom, så förstå att det är sanning att vi lever i den nya tiden och det kostar på för er alla, ja på alla sätt, för ingenting kommer att förbli statiskt eller stabilt, utan ALLT är i förändring".
Jag skickar tillbaka en fråga:
"Tröttheten som jag dragits med under många år har tagit musten ur mig många gånger, så vad beror den på? Har tröttheten med vibrationshöjning och frekvensändringarna att göra?!"
Natalias skrattar åt mig ... ja, det gör han ofta.
"Förstå att tröttheten är ett medel att få dig att ta det lite lugnare, men ack nej, du har kört på till över hundra procent ändå, så är det konstigt att du är tröttare än trött?! Den nya energin kolliderar med den fysiska lite tyngre, så det går åt mycket energi i den frekvens- och vibrationshöjningen som pågår".
"Det är så många som funderat på din trötthet och försökt få dig att motionera eller äta substanser för att få dig lite piggare. Och du har tagit till dig deras råd, men halkat på matt-kanten direkt och fått en åthutning från dina andliga guider när du försökt ta in upphöjande pulver eller medicinska preparat, även om du endast använt hälsokost och ofarliga saker så är det fel ihop med din inre förändringsprocess."
Jag viskar tyst ...
"Du skrattar åt mig Natalias, men jag lovar ... jag kan verkligen hålla mig för skratt. Under alla år har tröttheten verkligen förlamat mig och min upplevelse av livet, så förstå att jag är lite irriterad på detta tjat om upphöjningar ... suck ... Nåja, jag vet att det är vila som gäller, men det går inte ihop med kraven att dra in pengar till mat och hyra, tyvärr, och det ramlar sannerligen aldrig in någon vinst på lotto eller trav".
Jag pratar ofta med min guide Natalias och ett av dessa samtal har du fått ta del av här.
Den stora utmaningen för oss alla är att förkovra oss till mediala insikter och intuitivt förstå vad vi är och vart vi är på väg. Svårt?! Ja, naturligtvis, men det är bara för att vi tänker logiskt fortfarande.
Tack Natalias för att du finns!
Kram / Ewa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar