Välkommen till min andliga blogg!
Vet du, din egen högre själ har så himla mycket kunskaper den vill ge dig ...
Och själen viskar ofta små kloka ord i ditt öra, så lyssna inåt och följ din inre kärna av sanning.
Andevärlden vill mer än gärna få prata med oss och ge sin syn på våra problem eller funderingar.
Vågar du läsa om andevärlden? Och parallella världar?
Jag har skrivit två böcker om det okända på andra sidan med budskap från andevärlden:
"Athomia - Att vara på ensam väg" och "Athomia - Kärleken är livet".

12 maj 2014

Gamla Brita

Hur är det möjligt ... ?!
Brita förstod att hon måste ge sig till känna och en dag stod hon fullt synlig hemma hos mig och berättade att hon är jag i ett tidigare liv. Hon hade beslutat sig för att hjälpa sig själv, dvs mig, när jag ska leva mitt liv som Ewa. Jo, det är sant, jag har ofta sett Brita hos mig och hon pratar ofta så jag hör hennes goda råd. Hon påstår att hennes livserfarenhet behöver hänga ihop med mitt nuvarande liv, så jag ska förstå det som är viktigt i livet.
Gamla Brita är en underbar kvinna att ha till hjälp och hon berättar mycket om sitt liv i gamla Tunabygden, ja det är där jag bodde förr och även idag. Det är faktiskt helt underbart att veta … för ca 100 år sedan bodde jag på en gård i Borlänge och gården är riven idag, men på samma plats står det idag hyreshus och där har jag bott i nuvarande liv. Just det, jag har bott på exakt samma plats i två olika liv, visst är det förunderligt att lägga själens pussel. Och jag tackar gamla Brita för att hon finns för mig idag också.
Athomia Ta Li berättar: "Vi lever många liv samtidigt i olika dimensioner och kan faktiskt hjälpa oss själva i olika liv. Många hävdar att vi ska in i ljuset för att komma vidare och många påstår att vi måste släppa vårt gamla fysiska liv och gå vidare, men ibland är vi inte klara med vår livsuppgift och måste faktiskt stanna kvar under några år extra för att hjälpa vår familj, eller oss själva i ett kommande liv. Och det är exakt så det ska vara, vi leder oss själva vidare i själens utvecklingsspiraler".
Kram / Ewa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar